• 155-tv | $49.99/mo

Hvis du ønsker å oppgradere din home entertainment-pakken, eller bare lei av din gamle leverandør, på $49.99 en måned (med null ekstra eller skjulte avgifter), DIRECTV VELG en av de beste starter pakker rundt. Det er også den mest rimelig måte å få Genie hele hjem DVR system (du må koble opp minst 2 rom for å kvalifisere for gratis oppgradering)., En annen fin mulighet inkludert er et gratis 3-måneders prøveversjon av førsteklasses filmer (46 total kanaler med HBO, Showtime, STARZ og Cinemax). Bare sørg for å avbryte før de 3 månedene er opp hvis du ikke ønsker å betale ekstra for flicks – hvis du ikke stoler på deg til å huske og ikke se mange filmer, bare spør rep til inactivate filmen bonus når du registrerer deg., Her er en rask titt på alt inkludert i DIRECTV Velger plan:

Funksjoner:

• Over 155 alt-digital-tv (mest i HD)
    • Gratis HBO, SHOWTIME, STARZ og Cinemax 3 hele måneder
    • Gratis Genie DVR-system + 3 Genie minis for ekstra Tv
    • Over 4000 On Demand-programmer og filmer inkludert
    • Gratis Lokale Tv
    • Standard Profesjonell Installasjon inkluderes

Ideell for: folk som forlater kabel eller bare ønsker å maksimere sine sparepenger… og for de fleste, 155+ – tv mer enn passer regningen., Faktisk, det kan også virke som mye av tv hvis du forlater kabel, men du kan enkelt tilpasse/filter stasjonene dine, slik at du slipper å hele tiden skanne hele guiden. Den viktigste ulempen med denne planen er du mister noen av full-time sports kanaler som ESPN, ESPN2, ESPNews og et par andre. Hvis du ikke kan leve uten sports -, Underholdnings-Plan (160+ tv) er bare $5, og er en av de beste pakker på TV. Begge disse er nyere pakker enn de som ikke har vært rundt lenge, men alle leverer god dekning, spesielt hvis du ikke ser mye på TV., Viktig merknad for NFL-fans: ingen av disse 2 planer inkluderer NFL søndag Billett gratis når du registrerer deg, vil du trenger Valget plan og opp til å kvalifisere seg for at avtale.

VELG pakken er også perfekt for folk på farten. DIRECTV nå kan du se, ta opp, og se på serier fra dine mobile enheter og denne planen kvalifiserer deg for alle som teknologi.

Totale Kostnader (ingen ekstra avgifter):
    $49.,99/mo (promo priser under 1. året)
    $85/mo (vanlig pris, 2. året, og etterpå)

Avsluttende Tanker:
    Starte friskt med tv-tilbydere kan være vanskelig, spesielt hvis du er på et budsjett, og vet bare ikke hva du leter etter. Heldigvis, DIRECTV VELG pakken kan lette på noen av stress. Nye kunder får tilgang til en svært populær kanal line-up som, i minst 12 måneder, er bare $50 i måneden (alle avgifter inkludert). Kaste i gratis installasjon på opp til 4 rom, Genie DVR, gratis filmkanaler og god kundeservice, det er mye å like her., Til slutt, DIRECTV gjør det svært enkelt å oppgradere eller nedgradere planer. Så hvis du er ute etter å gjøre bytte eller begynne å betale for tv, sjekk ut DIRECTV er VELGER plan først og se om det dekker alle baser.

^ tilbake til toppen