jeg ønsker å starte med litt informasjon om meg og hvordan dette best basketballer guide ble født. Jeg elsker å spille basketball, og jeg kjørte inn til situasjon at jeg ble valgt av folk til å få en ny ball for oss, så jeg begynte å lete etter informasjon som er det beste fra alle basketballer tilgjengelig på markedet i dag. Mesteparten av tiden vi spille innendørs på grunn av værforholdene i vår region., Jeg og mine kamerater der klar til å betale noen ekstra dollar for kvalitet, men selvfølgelig så jeg gjorde et forsknings-jeg prøvde å finne den beste ballen som ville være av størst verdi for pengene.

Under min søken etter løsningen jeg kom til konklusjonen at det er ikke noe sted på nettet der all informasjon om baller ville være på ett sted. Det er hvordan ideen om å lage en guide for de som er ute etter den beste ballen for basketball spillet. Jeg håper denne informasjonen vil hjelpe deg til å ta en avgjørelse der ballen du ønsker å kjøpe som vil bringe mye mer underholdning til spill med dine venner., I mange tilfeller ny ball er en flott gave for folk som elsker dette spillet, så mitt beste basketball baller guide er her for å hjelpe alle til å få den beste verdien for pengene.

Innholdsfortegnelse

Kort Guide på Hvordan å Velge Riktig Basketball

Før du drar til domstolen, har du å være sikker på at dine basketball og er ideelt for ditt spill. Jeg kommer til å skrive om funksjonene for å vurdere når du velger din basketball.

• Størrelse. Det er 3 vanlige størrelser for konkurransedyktig spille. Som størrelse på ballen du velger kommer til å være avhengig av alder og kjønn., De fleste menn ligaer bruker størrelse 7 ball som har en omkrets på 29,5 cm. Kvinner og mange unge ligaer bruk middels størrelse 6 baller som er litt mindre – 28.5 cm i omkrets. Størrelse 5 ball er typisk for barn under 9 år gammel, som har 27.5 cm i omkrets.
  • Material – skinn basketballer er myk og smidig, og tilbyr en økning i kontroll, selv når hendene er svett skinn ballene er laget for å opprettholde et høyt nivå grep og på grunn av dette de kommer til å ha en høyere pris. Holde skinn basketballer innendørs for å unngå iført ned sine mål., De er også kommer til å kreve litt pause før bruk. Syntetiske baller ikke trenger å bli brutt i før bruk. Disse er svært slitesterke og kan brukes både innendørs og utendørs, men de gir ikke samme føles myk og spinn av bakplate som en skinn ball gir. Gummi basketballer er generelt best på utendørs tennisbaner og er designet for nybegynnere og fritidsaktiviteter spille. De kan tilby ekstra holdbarhet og sprette, og kommer ofte i en lavere prisklasse. Til slutt, la oss ta et øyeblikk for å vurdere en farge.,
  • Farge – mest basketballer har den klassiske brent oransje nyanse som de fleste ligaer krever. Andre multi-farge alternativer er tilgjengelige og de er i ferd med stil snarere enn funksjon. Hvis du er ute etter en ball for konkurransedyktige spille sørg for å sjekke med ditt team for flere av retningslinjene.
  • Opplæring baller – hvis du prøver å trene en bestemt ferdighet på egen hånd, kan du dra nytte av en trening basketball. Disse har ofte spesielle egenskaper som markører for plassering av hendene utformet for å bidra til å utvikle din skyting teknikk. Noen er vektet for å bidra til å bygge opp styrke og ball håndtering ferdigheter., Det er til og med basketballer som har smart technologies. Synkronisere med telefonen, og til å spore din fremgang. Nå som du har rett basketball for spillet ditt, vil du være klar til å dominere domstolen.

Beste Innendørs Baller

For de som leter etter en dedikert ballen til å spille innendørs spillet, her er listen over de beste anbefalinger. Som du sikkert allerede vet, er den største forskjellen på å spille innendørs vs utendørs er overflaten som er mye mykere på innendørsbanen. Dette er årsaken til at produsenter velger mykere materialer som gir bedre grep å sammenligne utendørs baller., Som materiale er forskjellige og selvfølgelig mye bedre kvalitet betyr også at de er langt høyere priset. Beste innendørs basketballer er laget kun for innendørs bruk, og jeg ville aldri bruke den ute som leker med den på hardt underlag utenfor vil skade ballen ganske raskt, og det taper alle kvaliteter, inkludert grep og sprette hvis du spiller utenfor. Imidlertid er de fleste av innendørs basketballer er laget av store materialer – kompositt eller syntetisk skinn og noen merker som Baud fortsatt bruke ekte skinn for sine baller., På en avgjørende endelige spillet, eller bare en enkel innendørs turnering vil ikke være kjørte uten en god ball som vil la alle spillere til å vise sine beste ferdigheter på banen. Ønsker å vite hvilke som er best for innendørs spillet og kjøpe det med en gang?, Min beste plukker for innendørs bruk:

Bilde Navn & Viktige Funksjoner Rating(1-5)

Wilson Utviklingen

• Fiber Kompositt Skinn Cover
  • Tilgjengelige størrelser: 5, 6, 7.,
  • Kommer oppblåst
  • Spill klar rett ut av boksen
  • Lagt i kanaler
  • godt grep & myk føle
  • God verdi for pengene, full gjennomgang…

4.7

Baden Elite

• Patentert Pute Kontroll Teknologi
  • Tilgjengelige størrelser: 6, 7.,
  • Gode grep, en ekte skyttere ballen med myk
  • Avansert mikrofiber dekke
  • Himmelen for dribblers og skyttere
  • Strengt innendørs bruk
  • Kommer oppblåst, full gjennomgang…

4.,7

Offisielle NBA Spill Ball

• Ekte Horween skinn cover
  • Offisielle størrelse og vekt
  • Debossed grafikk
  • Kommer oppblåst
  • Pause i perioden som er nødvendig for best ytelse
  • Ved å berøre ballen du kan føle kvalitet
  • Best grep & perfekte sprette egenskaper
  • Det eneste som er litt om er prislappen, full gjennomgang…

4.,6

Spalding Presisjon

• Øko-grep kompositt dekke
  • Tilgjengelige størrelser: 6, 7.
  • Dyp kanal design
  • Spill-klar grep og føle
  • Svamp kadaveret, veldig forståelsesfull
  • Butyl blæren
  • For innendørs spill bare, kommer oppblåst
  • God balanse av demping og core fasthet etter pause i perioden

4.,5

Wilson Evo NXT

• Extended Range Technology
  • Ny Topp Wilson basketball for spill. Offisielle BallIsLife Ballen.
  • Micro-Touch cover og Aqua Grep-tv
  • Føles lys
  • Funksjon av kanalisering unna fuktighet – for bedre ballkontroll
  • Holdbarhet og kvalitet er veldig bra
  • Det er laget ved hjelp av teknologi fra to flaggmann baller – Utvikling og Løsning. full gjennomgang…

4.,5

Spalding TF-1000 Klassiske

• Eksklusive ZK fiber kompositt dekke
  • Tilgjengelige størrelser: 6, 7.
  • Maksimalt strukturelle integriteten av 100% nylon viklinger
  • Kommer oppblåst
  • Godkjent av NFHS
  • Bred kanal design
  • Klassisk rett og slett aldri dør, full gjennomgang…

4.,1

Baden Element

• Naturlig skinn føle
  • Balansert og jevn utgivelse for enhver situasjon
  • Pute Kontroll-Teknologi gir mykere følelse og lengre levetid
  • Optimal ballkontroll
  • Bredt panel konfigurasjon
  • Perfekt balansert
  • Symmetrisk design
  • NFHS Godkjent
  • Middels (28.5 i) og Offisielle (29.5 i) størrelser

4.,1

Smeltet X-Serien GG7X

• Premium Skinn Kompositt Dekke
  • Tilgjengelige størrelser: 6, 7.
  • Butyl Blæren
  • Kommer deflatert
  • Ekstra tv
  • Gode grep
  • Bryte i perioden som er nødvendig for best ytelse, full gjennomgang…

4.1

Beste Utendørs Baller

Utendørs domstoler er kjent for grove overflater som kan bære ekte skinn ballen veldig fort., Av denne grunn syntetisk skinn, også kjent som kompositt, er brukt til premium utendørs basketballer som også er dekket med gummi beskyttelse og 100% gummi overflate for billigere alternativer. Denne tilstanden er det viktigste hvis du har spørsmål om holdbarheten av ballen din. Moderne ballen produsenter løst dette problemet veldig pent ved å slippe stor utendørs baller med en utrolig holdbarhet egenskaper og selvfølgelig lignende sprette og grep evner som innendørs baller har., Hvis du trenger den beste ballen til å spille utenfor og på ulike hardt domstolene da disse er mine beste valg:

Spalding NBA Street

• Svært holdbar med ytelse gummi deksel
  • Tilgjengelige størrelser: 5, 6, 7.,
  • Designet for grove street spill
  • Gode grep med bred kanal design
  • Med NBA-logo
  • Fin sprette på ulike typer hard-domstolene
  • Rimelig, full gjennomgang…

4.2

Under Armour 495

• UA Gripskin kompositt
  • Tilgjengelige størrelser: 5, 6, 7.,
  • 80% viklinger fra nylon til å forme oppbevaring
  • Dyp kanal design & full ballen pebbling
  • Maksimalt air oppbevaring av 100% butyl blæren
  • Optimalt grep og stor stemning, full gjennomgang…

4.1

Spalding Aldri Flatskjerm

• Slitesterk gummi deksel
  • Tilgjengelige størrelser: 6, 7.,
  • Designet for utendørs spill
  • NitroFlate air-teknologi
  • Eksklusive membran teknologi med økt press oppbevaring
  • Ny design ventil med hette for å eliminere lekkasjer og beskytter mot smuss
  • PU-belagt skinn kompositt konstruksjon, full gjennomgang…

3.,6

Spalding NBA Street Phantom

• Premium utendørs dekke
  • Holdbar soft grip-teknologi
  • Bred kanal design
  • Offisielle vekt og størrelse på NBA
  • Den er laget av gummi materiale
  • Gode grep egenskaper spille utendørs

3.,6

Topp Basketball Merkevarer

• Spalding – er kjent som den mest populære merket i basketball og sin rike historie bare beviser at de er trolig den beste. Spalding er den første bedriften som laget en dedikert basketball i de tidlige årene i dette spillet ble presentert for publikum, og ble støttet av grunnleggeren av basketball James Naismith. Siden da de produserer spillet baller til å ligaer over hele verden, inkludert NBA siden 1983., I dag Spalding er leder av offisielle league baller støtte NBA, Euroleague og andre store basketball ligaer. Se listen over de beste Spalding baller…
  • Smeltet – disse basketballer er å få teknologien fra Japan som Smeltet er kjent sportsutstyr merkevare i verden og origns er i Japan, dette merket er også populære blant millioner av spillere og fans i verden og som er godkjent av FIBA som offisielle spillet ball i alle konkurranser i regi av dem., Mye av national basketball forbund har en kontrakt med Flytende som en leverandør av profesjonelle spillet baller, kan du legge merke til at spesielt i Europeiske land. Men, i USA, mest populære merkene er Spalding og Wilson. Disse fakta er skrikende om kvaliteten av Smeltet. Stort utvalg av ulike type basketballer gjør dem til et godt valg for enhver smak og spillestil.
  • Wilson – vel anerkjent merkevare i verden som produserer bredt spekter av ulike type basketballer. Wilson er offisielle ballen i NCAA og mest FIBA organisert 3×3 konkurranser., Basketballer produsert av dem er for bredt forbrukermarkedet og er laget av alle typer materialer i ekte skinn som brukes av profesjonelle gummi for billige basketballer for barna. Beste er Wilson Evolution-serien som er brukt blant fagfolk over hele verden. Wilson er FIBA godkjent, og de er i ferd med å bli offisiell ball i nær fremtid.,
  • Nike – bør du allerede vet dette merket for sportsutstyr de er produksjon, høyt kontrakter med første klasse basketball spillere, og det å snakke om baller – Nike er stor leverandør til profesjonelle konkurranser, og det er nok av gode valg av baller for profesjonelle og amatører. For noen år siden var Nike offisielle spillet ball i Euroleague og Eurocup, i dag Euroleagues offisielle ballen er Spalding igjen, dette bare beviser at kvalitet på sine varer er enestående. Utallige positive anmeldelser snakker høyt.,
  • Baden – kjent merkevare for sin Pute Kontroll Teknologi og for å utvikle den første kvinners størrelse basketball. Baden er blant lederne i hver idrett de berører med sine varer, og er anerkjent som en av de raskest voksende ballen produsenten i verden. Mange mennesker som spiller basketball foretrekker sine baller for kvalitet og god ytelse.

Størrelser

• Størrelse 7 29.,5″ – dette er den mest vanlige og offisielle ball størrelse for College, NBA og andre profesjonelle basketball ligaer og internasjonale turneringer inkludert-Ol. Gutter fra 15 år gamle begynner å bruke dette ball spillet.
  • Størrelse 6 28.5″ – denne størrelsen er offisielt for kvinners profesjonell basketball, inkludert high school, college og andre ligaer rundt om i verden. Denne ballen er også brukt av gutter i alderen 12-15 og jenter på 12 og oppover. Denne størrelsen er også offisiell 3×3-spill ballen i FIBA støttede spill og andre faglige arrangementer.
  • Størrelse 5 27.,5″ – standard ballen for ungdom spillet, som brukes av gutter og jenter fra 12 år og oppover.
  • Størrelse 4 25.5″ – ball for barn i alderen 5-8 år gamle.
  • Størrelse 3 22″ – liten ball også kjent som «mini» basketball som brukes av både gutter og jenter i 4-8 aldersgruppe.

selvfølgelig, som størrelse er forskjellig så er vekt og det gjør stor forskjell når dribling, pasninger og skyte ballen., Barn skal ikke leke med menn størrelse ballen, fordi ved å gjøre som de vil utvikle dårlige vaner av opptak som de ikke kan gjøre en shoot på riktig måte på grunn av vekt, kan de kompensere for det ved å bruke kroppen mer som skuldre og selv med begge hendene i sin helhet, dette gjør mer skade enn godt. Så alle gutter og jenter bør bruke riktig ball størrelse av alder.,

– Materiell

de Fleste av basketballer har en gummi blære inne og de er pakket inn ved hjelp av lag av fiber og dekket med en av de følgende overflater:

• Ekte skinn – dette materialet er kostbar, men kuler dekket med ekte skinn varer lenger og selvfølgelig føles mye bedre, men basketballer trenger å bli brutt i før du kommer til å føle deg full glede av spillet ved hjelp av slike baller. De er for innendørs spill BARE. Splitter nye de ser billige, men etter et par spill ballen blir bedre og bedre.,
  • Syntetisk skinn/Kompositt – et kunstig materiale som er akkurat som naturlige skinn, jeg mener det føles som det, men er billigere å produsere og den viktigste fordelen av basketballer dekket med syntetisk skinn er at de kan brukes innendørs og utendørs hvis blandet med med riktige materialer som kan ta hardere overflater, en annen stor fordel er at disse ikke trenger å bli brutt i og med splitter nye baller har en myk følelse av å trykke på det og et godt grep.
  • Gummi – dette materialet er billig, og så er kuler dekket med gummi., De fleste kjøper gummi dekket basketballer for barna sine til å spille utendørs som de er veldig billig sammenlignet med annet materiale baller.

Profesjonell basketball spillere å bruke ekte skinn baller, men det er en nyanse med dem, de trenger å bli brutt i før du kan føle fordelene av slike basketball. Også de er langt dyrere enn kompositt seg. Før profesjonelle kamper i verden de går gjennom 90-dagers pause i prosessen hvor de er gått og spratt i timevis for å nå den tilstand av best grep og egenskaper., Lær slutt er brutt i og i løpet av denne perioden ballen blir mykere og klar til storkampen. Store merker som produserer dem er Spalding, Smeltet og Baden. Så ikke forvent dem til å bli fint i begynnelsen, og vet at de trenger å bli brutt i, men hvis du ønsker å bruke dem med en gang, bør du gå med skinn kompositt plukke. Beste basketballer skulle komme pre-oppblåst, og burde aldri ha vært tomt for luft igjen, da dette kan føre til krølling i stor grad overflaten og forårsake skade på ballen.