jeg vil gerne starte med lidt information om mig, og hvordan dette bedst basketbolde guide blev født. Jeg elsker at spille basketball, og jeg løb ind i en situation, hvor jeg blev valgt af folk for at få en ny bold til os, så jeg begyndte at lede efter information, hvilken er den bedste fra alle de basketbolde, der findes på markedet i dag. Det meste af tiden spiller vi indendørs på grund af vejrforholdene i vores region., Jeg og mine venner var klar til at betale nogle ekstra bukke for kvalitet, men selvfølgelig, da jeg gjorde en undersøgelse, forsøgte jeg at finde den bedste bold, der ville være den største værdi for pengene.under min søgning efter løsningen kom jeg til den konklusion, at der ikke er noget sted online, hvor alle oplysninger om bolde ville være på .t sted. Det er, hvordan ideen om at skabe en guide til dem, der er på udkig efter den bedste bold til basketball spil. Jeg håber, at disse oplysninger vil hjælpe dig med at træffe en beslutning, hvilken bold du vil købe, der vil bringe meget mere underholdning til spillet med dine venner., I mange tilfælde ny bold er en stor gave til folk, der elsker dette spil, så min bedste basketball bolde guide er her for at hjælpe alle med at få den bedste værdi for pengene.

Indholdsfortegnelse

Kort Vejledning om, Hvordan at Vælge den Rigtige Basketball

Før overskriften til den ret, du har at gøre sikker på, at din basketball er ideel til dit spil. Jeg har tænkt mig at skrive om funktioner til at overveje, når du vælger din basketball.

• størrelse. Der er 3 fælles størrelser til konkurrencedygtige spil. Hvilken størrelse bold du vælger vil være afhængig af din alder og køn., De fleste mænds ligaer bruger Størrelse 7 bold, som har omkreds på 29,5 inches. Kvinder og mange ungdom ligaer bruger mellemliggende størrelse 6 bolde, som er en lille smule mindre – 28,5 inches i omkreds. Størrelse 5 bold er typisk for børn under 9 år, som har 27,5 inches i omkreds.
  • Materiale – læder basketbolde er blød og smidig, og tilbyder et løft i kontrol, selv når håndfladerne er svedige læder kugler er lavet for at opretholde et højt niveau greb, og på grund af dette, de kommer til at have en højere pris. Hold læder basketballs indendørs for at undgå at bære ned deres finish., De vil også kræve en lille smule pause i før brug. Syntetiske bolde behøver ikke at blive brudt i før brug. Disse er meget holdbare og kan bruges både indendørs og udendørs, men de giver ikke den samme bløde fornemmelse og spin off bagpladen, som en læder bold giver. Gummi basketballs bruges generelt bedst på udendørs baner og er designet til begyndere og rekreativ leg. De kan tilbyde ekstra holdbarhed og hoppe, og ofte kommer i en lavere pris punkt. Endelig, lad os tage et øjeblik til at overveje en farve.,
  • farve-de fleste basketbolde har den klassiske brændte orange nuance, som de fleste ligaer kræver. Andre multi-farve muligheder er tilgængelige, og de handler om stil snarere end funktion. Hvis du er på udkig efter en bold til konkurrencedygtige spille være sikker på at tjekke med dit hold for flere retningslinjer.
  • træningsbolde – hvis du forsøger at træne en bestemt færdighed på egen hånd, kan du drage fordel af en træning basketball. Disse har ofte særlige træk som markører til håndplacering designet til at hjælpe med at udvikle din skydeteknik. Nogle er vægtet for at hjælpe med at opbygge styrke og bold håndtering færdigheder., Der er endda basketbolde, der har smarte teknologier. Synkronisering med din telefon og sporing af dine fremskridt. Nu hvor du har ret basketball til dit spil, vil du være klar til at dominere retten.

bedste indendørs bolde

For dem, der er på udkig efter en dedikeret bold til at spille indendørs spil, her er listen over bedste valg. Som du sikkert allerede kender den største forskel ved at spille indendørs vs udendørs er overflade, som er meget blødgøre på de indendørs baner. Dette er grunden til, at producenterne vælger blødere materialer, der giver bedre greb sammenlignet med udendørs bolde., Da materialer er forskellige og selvfølgelig betyder meget bedre kvalitet også, at de er langt højere priser. Bedste indendørs basketbolde er lavet kun til indendørs brug, og jeg ville aldrig bruge det udenfor, da det at lege med det på hård overflade udenfor vil beskadige bolden temmelig hurtigt, og det mister alle de kvaliteter, herunder greb og hoppe, hvis du spiller udenfor. De fleste af de indendørs basketbolde er dog lavet af store materialer – komposit eller syntetisk læder, og nogle mærker som Bade bruger stadig ægte læder til deres bolde., På en afgørende endelige spil eller bare en simpel indendørs turnering vil ikke blive løb uden en fremragende bold, der vil lade alle spillere til at vise deres bedste færdigheder på banen. Vil du vide, hvilke der er bedst til indendørs spil og købe det med det samme?, Mine top picks til indendørs brug:

Billede Navn & Vigtige Funktioner Rating(1-5)

Wilson Evolution

• Microfiber Composite Læder Cover
  • Fås i følgende størrelser: 5, 6, 7.,
  • Kommer oppustet
  • Spil klar lige ud af kassen
  • Laid-i-kanaler
  • Godt greb & blød fornemmelse
  • Stor værdi for pengene, fuld gennemgang…

4.7

Baden Elite

• Patenteret Pude Kontrol Teknologi
  • Fås i følgende størrelser: 6, 7.,
  • Fremragende greb, en rigtig skytter bolden med soft touch
  • Avanceret microfiber betræk
  • Himlen for dribblers og skytter
  • Strengt indendørs brug
  • Kommer oppustet, fuld gennemgang…

4.,7

den Officielle NBA Spil Bold

• Ægte Horween læder cover
  • Officiel størrelse og vægt
  • Debossed grafik
  • Kommer oppustet
  • Pause i perioden er nødvendigt for den bedste ydelse
  • Ved at røre bolden, kan du mærke den kvalitet
  • Bedste greb & perfekt hoppe egenskaber
  • Det eneste der er lidt om, er pris, fuld gennemgang…

4.,6

Spalding Precision

• Eco-grip composite cover
  • tilgængelige størrelser: 6, 7.
  • Deep channel design
  • Spil-klar greb og føler
  • Svamp kroppen, meget lydhør
  • Butyl blære
  • Til indendørs spil, kommer oppustet
  • God balance af dæmpning og core fasthed efter pause i perioden

4.,5

Wilson Evo NXT

• Extended Range Technology
  • Ny Top Wilson basketball for spil. Officiel BallIsLife Ball.
  • Micro-Touch cover og Aqua Greb kanaler
  • Føles lys
  • Træk ved kanalisering væk fugt – bedre boldkontrol
  • Holdbarhed og kvalitet er meget god
  • Det er lavet ved hjælp af teknologi fra to flagman bolde – Udvikling og Løsning. fuld gennemgang…

4.,5

Spalding TF-1000 Classic

• Eksklusive ZK microfiber composite cover
  • Fås i følgende størrelser: 6, 7.
  • maksimal strukturel integritet med 100% nylonviklinger
  • kommer oppustet
  • godkendt af NFHS
  • bred kanal design
  • Classic simpelthen aldrig dør, fuld gennemgang…

4.,1

Baden Element

• Natural læder føler
  • Afbalanceret og gnidningsløs overgang til enhver situation
  • Pude Kontrol Teknologi giver blødere fornemmelse og længere liv
  • Optimal boldkontrol
  • Bredt panel konfiguration
  • Perfekt afbalanceret
  • Symmetriske design
  • NFHS Godkendt
  • Mellemliggende (28.5) og Officielle (29.5 i) størrelser

4.,1

Smeltet X-Serie GG7X

• Premium Composite Læder Cover
  • Fås i følgende størrelser: 6, 7.
  • Butylblære
  • kommer deflateret
  • ekstra kanaler
  • fremragende greb
  • pause i periode, der er nødvendig for den bedste ydelse, fuld gennemgang…

4.1

Bedste Udendørs Bolde

Udendørs baner er kendt for ru overflader, der kan bære den ægte læder bolden meget hurtigt., Af denne grund bruges syntetisk læder, også kendt som komposit, til premium udendørs basketbolde, der også er dækket med gummibeskyttelse og 100% gummioverflade til billigere muligheder. Denne betingelse er den vigtigste, hvis du er bekymret for holdbarheden af din bold. Moderne kugleproducenter løste dette problem meget pænt ved at frigive store udendørs bolde med fantastiske holdbarhedsegenskaber og selvfølgelig lignende bounce-og grebsfunktioner, som indendørs bolde har., Hvis du har brug for de bedste bold til at spille udenfor, og på forskellige hard-domstole, så disse er mine top picks:

Spalding NBA Street

• Ultra durable med performance rubber cover
  • Fås i følgende størrelser: 5, 6, 7.,
  • designet til ru street spil
  • fremragende greb ved bred kanal design
  • med NBA logo
  • Nice bounce på forskellige typer af hårde domstole
  • rimeligt prissat, fuld gennemgang…

4.2

Under Armour 495

• UA Gripskin composite
  • Fås i følgende størrelser: 5, 6, 7.,
  • 80% viklinger fra nylon til figur opbevaring
  • Deep channel design – & fuld bolden pebbling
  • Maksimal air fastholdelse af 100% butyl blære
  • Optimal greb og stor føler, fuld gennemgang…

4.1

Spalding Aldrig Fladskærms

• Holdbar gummi cover
  • Fås i følgende størrelser: 6, 7.,
  • Designet til udendørs spil
  • NitroFlate air teknologi
  • Eksklusive membran teknologi med øget pres opbevaring
  • Nyt design ventil med hætte til at fjerne lækager og beskyt det mod snavs
  • PU coated composite læder konstruktion, fuld gennemgang…

3.,6

Spalding NBA Street Phantom

• Premium udendørs dækning
  • Holdbar soft-grip teknologi
  • Bred kanal design
  • den Officielle vægt og størrelse af NBA
  • Den er lavet af gummi materiale
  • Stor greb karakteristika spille udendørs

3.,6

Top Basketball Mærker

• Spalding – er kendt som den mest populære mærke i basketball og deres rige historie beviser bare, at de er formentlig den bedste. Spalding er det første firma, der lavede en dedikeret basketball i de tidlige år dette spil blev præsenteret for offentligheden og blev støttet af grundlæggeren af basketball James Naismith. Siden da producerer de spilbolde til ligaer i verden, herunder NBA siden 1983., I dag er Spalding leder af officielle ligakugler, der understøtter NBA, Euroleague og andre store basketballligaer. Se liste over de bedste Spalding bolde…
  • Smeltet – disse basketbolde er at få teknologi fra Japan, som er Smeltet berømte sportsudstyr brand i verden, og origns er i Japan, er dette mærke er også populære blandt millioner af spillere og fans i verden, og som er godkendt af FIBA som officielle spil bolden i alle konkurrencer arrangeret af dem., Mange nationale basketballforbund har en kontrakt med Molten som leverandør af professionelle spilbolde, kan du bemærke det især i europæiske lande. Men i USA er de mest populære mærker Spalding og .ilson. Disse fakta skriger om kvaliteten af smeltet. Bredt udvalg af forskellige typer basketbolde gør dem til et godt valg for enhver smag og spil stil.
  • Wilsonilson – velkendt mærke i verden producerer bred vifte af forskellige typer basketballs. Wilsonilson er officiel bold af NCAA og de fleste FIBA organiseret 3 3 3 konkurrencer., Basketballs produceret af dem er til et bredt forbrugermarked og er lavet af alle slags materialer fra ægte læder, der bruges af fagfolk til gummi til billige basketbolde til børnene. Bedst er seriesilson Evolution series, som bruges blandt fagfolk over hele verden. Wilsonilson er FIBA godkendt, og de er ved at blive officiel bold i den nærmeste fremtid.,
  • Nike – du bør allerede kender dette mærke til det sportslige varer, de fremstiller, højt kontrakter med første klasse basketball spillere og taler om bolde – Nike er den største leverandør til professionelle konkurrencer og der er masser af store valg af bolde for fagfolk og amatører. For et par år siden var Nike Officiel game ball of Euroleague og Eurocup, i dag er Euroleagues officielle bold Spalding igen, det viser bare, at kvaliteten af deres varer er fremragende. Utallige positive anmeldelser taler højt.,
  • Baden kendt mærke for deres Pude Kontrol, Teknologi og udvikling den første dame størrelse basketball. Baden er blandt ledere i enhver sport, de rører ved deres varer og anerkendes som en af de hurtigst voksende boldproducent i verden. Mange mennesker, der spiller basketball, foretrækker deres bolde for kvalitet og fremragende præstation.

Størrelser

• Størrelse 7 29.,5 ” – Dette er den mest almindelige og officielle bold størrelse For College, NBA og andre professionelle basketball ligaer og internationale turneringer, herunder OL. Drenge fra 15 år begynder at bruge denne bold til spil.
  • Størrelse 6 28.5″ – denne størrelse er officiel for kvinders professionelle basketball, herunder gymnasium, college og andre ligaer rundt om i verden. Denne bold bruges også af drenge i alderen 12-15 år og piger på 12 år og derover. Denne størrelse er også officiel 3 3 3 spilbold i FIBA-understøttede spil og andre professionelle begivenheder.
  • Størrelse 5 27.,5 ” – standard bold til ungdom spil, der anvendes af drenge og piger fra 12 år og op.
  • Størrelse 4 25,5 ” – bold til børn i alderen 5-8 år.
  • Størrelse 3 22 “- lille bold også kendt som” mini ” basketball bruges af både – drenge og piger i 4-8 aldersgruppe.

selvfølgelig, da størrelsen er anderledes, så er vægten, og det gør stor forskel, når du dribler, passerer og skyder bolden., Børn bør ikke lege med mænd størrelsen bolden, fordi ved at gøre det de vil udvikle dårlige vaner skydning som de ikke kan gøre en skyde ordentligt på grund af vægt, de kompenserer det ved at bruge deres krop mere som skuldre og endda med begge hænder fulde, dette gør mere skade end gavn. Så alle drenge og piger skal bruge den rigtige boldstørrelse efter deres alder.,

Materialer

de Fleste af de basketbolde har en gummi-blære inde, og de er pakket ved hjælp af lag af fiber og dækket med en af følgende overflader:

• i Ægte læder – dette materiale er pebret, men bolde, der er dækket med ægte læder at holde længere og selvfølgelig føles meget bedre, men basketbolde behov for at blive brudt, før du komme til at føle fuld fornøjelse af spillet ved hjælp af disse bolde. De er kun til indendørs spil. Splinterny de ser billige ud, men efter et par spil bliver bolden bedre og bedre.,
  • Syntetisk læder/Composite – et kunstigt materiale, der er ligesom naturlige læder, jeg mener, det føles som om det, men er billigere at producere, og den største fordel af basketbolde, der er dækket med syntetisk læder er, at de kan bruges indendørs og udendørs, hvis blandet med rette materialer, der kan tage hårdere overflader, et andet stort plus er, at disse ikke behøver at være brudt ind i, og selv helt nye bolde har en blød fornemmelse for at røre ved det, og et godt greb.
  • Gummi-dette materiale er billigt, og det samme er kugler dækket med gummi., De fleste mennesker køber gummi dækket basketballs for deres børn at spille udendørs, da de er meget billige sammenlignet med andre materielle bolde.professionelle basketballspillere bruger ægte læderbolde, men der er en nuance med dem, de skal brydes ind, før du kan mærke fordelene ved sådan basketball. Også de er langt dyrere end sammensatte. Før professionelle kampe i verden går de igennem 90-dages pause i processen, hvor de passeres og hoppes i timevis for at nå betingelsen om det bedste greb og egenskaber., Læderet er til sidst brudt ind, og i denne periode bliver bolden blødere og klar til stor kamp. Store mærker, der fremstiller dem er Spalding, smeltet og Baden. Så forvent ikke, at de skal være dejlige i begyndelsen, og ved, at de skal brydes ind, men hvis du vil bruge dem med det samme, skal du gå med sammensat lædervalg. Bedste basketballs skulle komme pre-oppustet og burde aldrig have været deflateret igen, da dette kan føre til at krølle overfladen og forårsage skade på bolden.